Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pucku zapraszają mieszkańców na wspólny dyżur
Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pucku zapraszają mieszkańców na wspólny dyżur
W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta spółki odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Pucku (ul. Elizy Orzeszkowej 5).
Dyżur pracowników Energi i Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Pucku odbędzie się w czwartek, 8 lipca 2021 roku, w godz. 11-14. Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów (nr tel: 58 673 27 98, e-mail: rpk@starostwo.puck.pl). Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłony z pleksiglasu.
Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami powiatu puckiego wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!