Starostwo Powiatowe w Pucku

Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pucku zapraszają mieszkańców na wspólny dyżur

Ocena 0/5

Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pucku zapraszają mieszkańców na wspólny dyżur

W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta spółki odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Pucku (ul. Elizy Orzeszkowej 5).

Dyżur pracowników Energi i Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Pucku odbędzie się w czwartek, 8 lipca 2021 roku, w godz. 11-14. Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów (nr tel: 58 673 27 98, e-mail: rpk@starostwo.puck.pl). Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłony z pleksiglasu.

Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami powiatu puckiego wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności