Praca Wydziału Komunikacji w dniach 25 lutego - 5 marca
Komunikat dotyczący ograniczonej obsługi interesantów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku w dniach od 25 lutego do 5 marca 2021 r.
W związku z ograniczoną ilością personelu obsługującego sprawy związane z REJESTRACJĄ POJAZDÓW obsługa interesantów będzie realizowana w ograniczonym wymiarze. W pierwszej kolejności obsługiwane będą osoby w sprawie rejestracji pojazdów nowych oraz sprowadzonych z zagranicy.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Osobistego stawiennictwa nie wymaga zawiadomienie o zbyciu bądź nabyciu pojazdu. Sprawy te można załatwić drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP lub za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłając zawiadomienie wraz z czytelną kopię dokumentu potwierdzającego zbycie bądź nabycie pojazdu.
Odbiór stałego dowodu rejestracyjnego jest możliwy, po przesłaniu przez właściciela/ właścicieli pisemnej prośby o jego odesłanie (zawierającej adres, na który ma zostać wysłany dowód rejestracyjny) wraz z załączonym pozwoleniem czasowym. Na dzień odbioru dowodu rejestracyjnego pojazd powinien posiadać ważne okresowe badanie techniczne.
W odpowiedzi na prośbę niezwłocznie zostanie odesłany na wskazany adres: stały dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu oraz decyzja o stałej rejestracji pojazdu.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!