Kolejna aktualizacja dot. REJESTRACJI POJAZDÓW i pracy Wydziału Komunikacji od 8 marca 2021r.
Komunikat dotyczący ograniczonej obsługi interesantów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pucku od dnia 8 marca 2021r.
W związku z ograniczoną ilością personelu obsługującego sprawy związane z REJESTRACJĄ POJAZDÓW obsługa interesantów będzie realizowana w ograniczonym wymiarze.
Prosimy o wyrozumiałość.
Osobistego stawiennictwa nie wymaga zawiadomienie o zbyciu bądź nabyciu pojazdu. Sprawy te można załatwić drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP lub za pośrednictwem operatora pocztowego, przesyłając zawiadomienie wraz z czytelną kopię dokumentu potwierdzającego zbycie bądź nabycie pojazdu.
Odbiór stałego dowodu rejestracyjnego jest możliwy drogą pocztową na wniosek właściciela/i złożony przy wniosku o jego wydanie bądź, po przesłaniu przez właściciela/ właścicieli pisemnej prośby o jego odesłanie (zawierającej adres, na który ma zostać wysłany dowód rejestracyjny). Na dzień odbioru dowodu rejestracyjnego pojazd powinien posiadać ważne okresowe badanie techniczne. W odpowiedzi na prośbę niezwłocznie zostanie odesłany na koszt właściciela i na wskazany adres: stały dowód rejestracyjny pojazdu, karta pojazdu oraz decyzja o stałej rejestracji pojazdu.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!